Reklamační řád

Úvodní ustanovení

1.1 Tento reklamační řád (dále jen „Řád“) upravuje vzájemná práva a povinnosti kupujícího a provozovatele e-shopu www.dervit.cz (dále jen „Provozovatel“).

1.2 Reklamační řád je součástí obchodních podmínek e-shopu a jeho cílem je nastavit postup při reklamaci zboží zakoupeného v e-shopu.


Reklamace zboží

2.1 Kupující má právo na reklamaci zboží v souladu s platnými právními předpisy České republiky.

2.2 Reklamace se týká vad, které se projeví po převzetí zboží.

2.3 Kupující je povinen neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne zjištění vady, oznámit Provozovateli reklamaci e-mailem na adresu info@dervit.cz. V předmětu e-mailu uvede "Reklamace - [číslo objednávky]".


Postup při reklamaci

3.1 Provozovatel se zavazuje vyřídit reklamaci co nejrychleji a nejpozitivněji.

3.2 Kupující je povinen poskytnout veškeré informace a dokumenty, které usnadní vyřízení reklamace (fotografie zboží, číslo objednávky, popis vady apod.).

3.3 Provozovatel je oprávněn v případě složitější reklamace požádat kupujícího o dodatečné informace nebo ověření.

3.4 Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne oznámení reklamace.


Závěrečná ustanovení

4.1 Tento Reklamační řád je platný od 30. ledna 2025 a nahrazuje předchozí verzi.

4.2 Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu Reklamačního řádu. Aktuální verze Reklamačního řádu je vždy dostupná na webových stránkách e-shopu.

4.3 Všechny spory vyplývající z reklamace zboží budou řešeny smírčím řízením nebo soudní cestou podle platných právních předpisů České republiky.